Autor |
Wiadomość |
macio
Pogromca Gargulców
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Wto 21:58, 12 Lut 2008 |
|
Sartorius napisał: |
I oczywiście, żeby potwory awansowały levelem wraz z graczem. |
Wiesz Sarti.... taki system zastosowano w (bodajże) Silerfallu... I podobno stało się to jeszcze bardziej nudne niż zabijanie potworów na tym samym levelu.
|
|
|
|
|
|
|
Mordrak
Pogromca Demonów
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sośnica
|
Wysłany:
Śro 14:33, 13 Lut 2008 |
|
I w Oblivionie, większość to krytykuje
|
|
|
|
|
Sartorius
Shadow Elf
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav
|
Wysłany:
Nie 11:32, 17 Lut 2008 |
|
No właśnie ten system pamiętam z Obliviona i akurat ja należę do tych osobliwości, które na to nie narzekały.
Pozatym, niezłe zabezpieczenie przed cheaterami. Jeżeli taki facecik zainstaluje sobie save editora, to ma niezły psikus, jeżeli wpisał sobie level 100 .
dobra, to było głupie xD
|
|
|
|
|
Pacojana
Moderator
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia
|
Wysłany:
Nie 17:11, 17 Lut 2008 |
|
Właśnie to było w Oblivionie dobre w wypadku bandytów... potem miałem szafę pełną szklanych napierśników...
|
|
|
|
|
Sartorius
Shadow Elf
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav
|
Wysłany:
Pon 8:34, 18 Lut 2008 |
|
Dobrze by było, jeżeliby była możliwość wyłączenia tej opcji ^^
|
|
|
|
|
naruto_rasengan
Przyjazny Krasnal
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
|
Wysłany:
Nie 11:02, 13 Lip 2008 |
|
ja tam od DD2 oczekuje żeby główny boss był bardzo potężny, a nie jak w DD
to chol****e odbiera sadysfakcje przechodzisz wszystkie misje, zdobywasz super armor,pokonujesz bosy:Josephine, Stalkera i jeszcze kilkadziesiąt bossów ,orków , gadacie ze zwierzętami, okradacie złodzieji, załatwiacie tryliardy potworów, trollów i co
d**a
te wszystkie starania na jakiegoś super-extra-potężnego władce chaosu który nosi pieluszke i ma przerośnięte paluchy, a na dodatek tego "władce chaosu" mozna spokojnie bez broni pokonać
ale tak jak mówiłem mam nadzieje że w DD2 tego nie będzie
|
Ostatnio zmieniony przez naruto_rasengan dnia Nie 11:09, 13 Lip 2008, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
Kell
Eksterminator Orków
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Verdistis
|
Wysłany:
Śro 17:03, 26 Lis 2008 |
|
Ja od DD2 oczekuje żeby była ogrooooooooooooooomna ilość skili tak że postacie mogły by być naprawde unikatowe.Chciałbym aby mapa byłą tak duża jak w daggerfalu (albo jeszcze większa ) .Fajnie by było gdyby można było kupić statek no i gdy by się nim płynęło to mogli by przypłynąć jacyś piraci albo olbrzymie węże morskie itp.
No to tyle ode mnie.
|
|
|
|
|
Sir Gard
Eksterminator Orków
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Śro 17:37, 26 Lis 2008 |
|
ehh statek=technologia
technologia w DD=zepsucie klimatu gry... więc statek jest złym pomysłem
ale inne twoje pomysły są jak najbardziej dobre ^^
fajnie by było gdyby potwory się odradzały (jak zabijesz jakiegoś potwora to on się za jakiś tam czas odrodzi)
żeby było można uczyć się także umiejętności wojowników i łotrów z ksiąg tak jak umiejętności magów (tylko, że skille łotrów były by na pergaminach a wojów na kamiennych tabliczkach ;p)
|
Ostatnio zmieniony przez Sir Gard dnia Śro 17:42, 26 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kell
Eksterminator Orków
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Verdistis
|
Wysłany:
Śro 17:47, 26 Lis 2008 |
|
Dobry pomysł z tymi tabliczkami i pergaminami ale odradzanie potworów mi się nie podoba bo to byłby już bardziej hack and slash.
|
|
|
|
|
Sullivan
Pogromca Demonów
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bojszowy
|
Wysłany:
Sob 13:38, 29 Lis 2008 |
|
Kell - prawdopodobnie mimo iż by było mnóstwo skili - postacie i tak by unikatowe nie były. Ktoś by wreszcie wynalazł Suq3r-pr0-ub3r schemat budowy postaci, a reszta to by były tylko kopie. Chyba, że by Larian włożył choleernieee duuużoo czasuuu w baaalaaans tego wszystkiego. Skill skillowi nie równy
|
|
|
|
|
Rogal'S
Początkujący
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Karczma pod krasnoludzkim bochnem
|
Wysłany:
Pon 18:35, 13 Kwi 2009 |
|
DUŻO SKILI i SILNIEJSI PRZECZIWNICY I QUESTY OD GILDII
|
|
|
|
|
bubel75
Pogromca Gargulców
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: ostrów wielkopolski (metropolia większa niż miami)
|
Wysłany:
Sob 11:34, 06 Cze 2009 |
|
|
|
|
mikula12
Przyjazny Krasnal
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 19:31, 18 Paź 2009 |
|
Baaaaaaaaaaaaaardzo dużo bugów które można wykorzystać.....Co do postu Sartoriusa-stanowczo NIE!Ja chcę żeby było więcej takich edytorów do save albo bugów jak kopiowanie i żeby np. dodawały 8888888888złota !By było super.....
(i multiplayer jeszcze i możliwość przenoszenia mebli.....i mieć swojego( żółwia(e)/kotka(i)/pieska(i)/chomika(i)/rybki(ę)/akwarium(a)/pufy/kanapę(y)/kompa/kanarki(a)/pisać na manuskryptach(kartkach)/długopis(y)/ołówka(i).....Te w nawiasach mówią że może też w mnogiej liczbie np. nie tylko kanarka ale kanarki....I OBRAZY xD
|
Ostatnio zmieniony przez mikula12 dnia Nie 19:38, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|