Forum Planety-Divinity Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Co chcielibyśmy w DD2 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Pacojana
Moderator


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia

PostWysłany: Nie 16:25, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Dobra gra to będzie jak beta-testerom sam główny wątek zajmi 40h.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Nie 20:13, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

hmm dla mnie dobre by bylo jakby gra byla jak sacred.. ponad 100 h gry Smile dokladni mowiac w sacreda gralem 123 h Smile
Zack
Pogromca Gargulców


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują

PostWysłany: Pon 13:11, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

beż błedów gry Wink a te ponad 100 h też się tym zgadzam i więcej Smile
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pon 13:24, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

ale bez przesady... 80-100 to byłaby dobra granica.... ale prawdopodobnie bedzie sie wachac miecy 40-50 h ....
Zack
Pogromca Gargulców


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują

PostWysłany: Pon 13:34, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

hehe dobre^^ Smile więcej czarów np.szybkości wolno stop^^ Smile ja wole mówić po angilesku te nazwy haste slow stop^^ Smile
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pon 13:38, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

najlapiej jakby czary byly podzielonne na:
Magiczne - sama magia
Fizyczne - jakieś umiejętności związane z bronią
Umiejętnośc bierne - np identyfikacja, naprawa Razz
Szybkośc - szybkość rzucania czarów

strasznie bym się wkurzył gdyby podzielono każdą umiejejętność na żywioły.... wrrr Cool
Zack
Pogromca Gargulców


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują

PostWysłany: Pon 13:44, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

no do miecza taa np.obrót ale taki ognisty masz udezrenie ognia na no na 5 tam gdzie masz specjalny atak to trosze na górze jest ognisty specjalny atak Wink lodowy i tam takie^^ Smile o i rzut broniom rzucisz to broni może zostać zniszczona ale bardzo dużo zabiera Wink
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pon 14:33, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

szczerze mowiąc nie skapowaem Twojej wypowiedzi Razz.. mozesz troszke jasniej ?? Cool
Zack
Pogromca Gargulców


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują

PostWysłany: Pon 14:37, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

zamiast normalnego obrotu to obrót ognia taki ognisty Wink ale trzeba mieć udrzenie ognia np.5 Wink
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pon 14:44, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

aaa ok teraz to mam jasność Razz
Zack
Pogromca Gargulców


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują

PostWysłany: Pon 14:51, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

i przydały się takie potworki co np.nie lubią ognia^^ Smile a walą lodem jak się używa ognisty obrót to więcej zabiera Wink
Zobacz profil autora
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Wto 18:48, 19 Wrz 2006 Powrót do góry

Zack napisał:
zamiast normalnego obrotu to obrót ognia taki ognisty Wink ale trzeba mieć udrzenie ognia np.5 Wink


Takie rzeczy to tylko w Erze Wink
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Wto 20:17, 19 Wrz 2006 Powrót do góry

ekhm... Sieter... lekki oftop Razz ale jak widac kazdemu sie zdarzy... a co do takiego rozwiazania jakie Zack przedstawil to hmm... nawret nawet.. niestety teraz juz za pozno na jakiekolwiek propozycje zmian dla lariana... gra juz pewnie zrobiona i jest teraz testowana... pozostaje jedynie czekac Smile
Nosaty
Początkujący


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:06, 03 Paź 2006 Powrót do góry

Znaczy moim zdaniem superbylby gdyby mozna bylo wybrac zla droge...np ten dzieciak co wynosi go na rekach na filmiku to bylby zly..i trzeba sie z nim sprzymierzyc lub nie no i zeby bylo wiecej zestawow itp i online

p.s kurde Paco ile ty juz postow nabiles...
Zobacz profil autora
Sullivan
Pogromca Demonów


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bojszowy

PostWysłany: Wto 20:25, 03 Paź 2006 Powrót do góry

1. Grę powinno się baaaaaardzo długo przechodzić, a nie jak divine divinity:
Przesiedzieliśmy z kuzynem całe 2 dni nad tą grą i koniec :/
2.Tak, dużo zestawów, żeby było coś konkretnego zbierać, a nie co wypadnie lepsze zbieramy....
3.Ciemna strona mocy by się przydała.
4.Więcej umiejętności, i żeby np. mag niemógł korzystać z umiejętności woja...bo to bezsens.
5.Praca, można by u kogoś pracować nawet fajnie by było.
Zobacz profil autora
Sartorius
Shadow Elf


Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav

PostWysłany: Pią 16:16, 17 Lis 2006 Powrót do góry

Hehe... Co do tej pracy... Nie róbmy z tego Simsów. Przecież wystarczy, ze wybierzesz się na orków i już masz kilkanaście tysięcy w kieszeni Very Happy
Zobacz profil autora
Sullivan
Pogromca Demonów


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bojszowy

PostWysłany: Pią 17:12, 17 Lis 2006 Powrót do góry

Długie jak Morrowind, funkcje takie jak Gothic 2, trym MP. <-- to mi wystarczy Razz
Zobacz profil autora
festus
..::Wybraniec::..


Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1288 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Pią 19:06, 17 Lis 2006 Powrót do góry

Zapomnieliście o najważniejszym: liniowość.
DD jest wyjątkowo liniowe.
Tak więc do listy życzeń dopisuje się swoboda jak w Falloucie Wink
Zobacz profil autora
cumeel
Moderator


Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 14:06, 28 Lis 2006 Powrót do góry

Mam nadzieję, że w DD2 będziemy tak jak w DD sterowali tylko jedną postacią. Nie przepadam za grami nazywanymi cRPG, w których steruje się całą drużynę. Strasznie spowalnia grę fakt, że każdemu trzeba wydać konkretne polecenie, żeby wszyscy bez uszczerbku na zdrowiu i maksymalnie wykorzystali swoje różnorodne umiejętności. Dochodzi do tego drzewko rozwoju każdej postaci, co też zajmuje sporo czasu, wybranie właściwego kierunku rozwoju itd. Moje takie a nie inne upodobania wywodzą się od prawdziwych RPG - gier fabularnych - w dosłownym tłumaczeniu: gry w odgrywanie roli. Właśnie w nich steruje się jedną postacią w zasadzie na czas sesji człowiek staje się to postacią Razz Nie wiem, czy wiecie, że to właśnie z takich gier, pochodzą wszelkie cRPG. Dalej do postaci nie miałbym nic przeciwko możliwości jeżdżenia wierzchem na jakimś odpowiednim do tego zwierzęciu. Chciałbym także, aby się dało walczyć dwiema broniami, a nie tylko broń i tarcz, albo sam tarcza, a także możliwość rzutu np.: sztyletem, młotem, toporkiem.
Po drugie liniowość... Jak już zauważyliście, żeby przejść niektóre misje trzeba robić czynności w określonej kolejności, zero miejsca na indywidualizm... Nie to co w grach fabularnych. Tam można wszystko Wink Oczywiście w grze muszą być jakieś ograniczenia, bo to tylko algorytm, który wie co robić tylko w zdefiniowanych sytuacjach. Mam nadzieję, że to się znacząco poprawi.
Co do grafiki nie mam specjalnych wymagań. Oby efekty czarów były równie spektakularne co w DD. Co do widoku postaci to chciałbym takiego jak w DD tzn. z góry, ale nie miałbym nic przeciwko opcjonalnemu widokowi zza pleców bohatera i tak bym go raczj nie używał.
O dźwięk się nie martwię, nie powinni zepsuć tego elementu.
Zachowanie możliwości nauki umiejętności różnych profesji. To również "urealnia" grę w pewien sposób, bo można wybrać to najpotrzebniejsze.
Tryb multiplayer też byłby ciekawy. Mielibyśmy mini MMORPG, chyba żeby zrobić tryb jak w Quake (każdy na każdego lub drużyna na drużynę aż do śmierci wszystkich graczy Razz ).
Żeby po wydaniu gra nie była martwa, czyli, żeby wychodziły do niej jakieś ciekawe dodatki, poprawki.
Druga strona mocy to by było oryginalne i chętnie bym spróbował Twisted Evil
Ale się rozpisałem... Rolling Eyes
Zobacz profil autora
Pacojana
Moderator


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia

PostWysłany: Wto 14:13, 28 Lis 2006 Powrót do góry

Ja tam lubie jak się drużyną steruje ale do DD trochę mało by to pasowało. Co do liniowości to ok ale tylko w niektórych misjach.

p.s. BD doszło w końcu po strajku. Very Happy
Zobacz profil autora
festus
..::Wybraniec::..


Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1288 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Wto 19:19, 28 Lis 2006 Powrót do góry

Cytat:
Co do liniowości to ok ale tylko w niektórych misjach.

Czemu akurat tylko w niektórych misjach? Im mniej liniowa jest gra, tym bardziej atrakcyjna.
Ale żeby nie był to zwykły wybór pomiędzy dobrą i złą drogą. Misje powinny być ze sobą powiązane a nasze wyory powinny mieć realny wpływ na przebieg fabuły.
Najlepiej niech będzie jak w Falloucie i będzie dobrze Smile
Zobacz profil autora
Sartorius
Shadow Elf


Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav

PostWysłany: Wto 20:40, 28 Lis 2006 Powrót do góry

Jeszcze jedną rzeczą, która bardzo by mnie ucieszyła, byłoby dopracowanie. Chodzi mi po prostu o to, że w pierwsza część była niesamowita pod względem fanuły i grywalności, ale niestety nie uchroniła się od sporej ilości bugów. Łatwo to zauważyć, patrząc na dział "Error zone". Niestety, tematów tam nie brakuję. A więc chciałbym, aby w DD2 było mniej bugów.
Zobacz profil autora
kamdz
Eksterminator Orków


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 21:35, 28 Lis 2006 Powrót do góry

Ciekawe jak by się grało w dd2 gdyby była możliwość zmiany kamery na taką żeby było postać widać z tyłu. Gra byłaby fajniejsza gdyby każda zbroja, miecz, itd. wygłądały iunaczej na postaci, anie tak jak w dd1 każdy przedmiot po założeniu wygłąda na bohaterze tak samo. Gra byłaby wtedy ciekawsza, bogatsza, kolorowsza, Każdy gracz by wtedy zbierał wszystko i patrzył jak w tym wygląda. Very Happy
Zobacz profil autora
cumeel
Moderator


Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 21:41, 28 Lis 2006 Powrót do góry

kamdz napisał:
Każdy gracz by wtedy zbierał wszystko i patrzył jak w tym wygląda. Very Happy

Hehe zalatuje symulatorem projektanta mody Razz i szczególnie by się dziewczynom podobało Laughing
A tak serio, to nie miałbym nic przeciwko różnym grafikom dla przedmiotów. I jeszcze gdyby się je zaczarowało to widać by było charmy Wink
Zobacz profil autora
Pacojana
Moderator


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia

PostWysłany: Wto 22:13, 28 Lis 2006 Powrót do góry

Jak dla mnie gdybym tworzył tą grę dałbym kilka "bugów" i niespodzinek celow (takich jak zbroja Larian czy misie panda w Warcrafcie). Z jednej strony to że nasze wybory wpływają na dalszy ciąg gry to jest fajnie i nie fajnie. Bo z jednej strony jak chcesz dobrze znac grę to musisz przejśc conajmniej 2 razy ale kiedy nie wpływają można przejśc całą grę w 100%.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)