Autor |
Wiadomość |
Pacojana
Moderator
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia
|
Wysłany:
Nie 16:25, 17 Wrz 2006 |
|
Dobra gra to będzie jak beta-testerom sam główny wątek zajmi 40h.
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 20:13, 17 Wrz 2006 |
|
hmm dla mnie dobre by bylo jakby gra byla jak sacred.. ponad 100 h gry dokladni mowiac w sacreda gralem 123 h
|
|
|
|
|
Zack
Pogromca Gargulców
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują
|
Wysłany:
Pon 13:11, 18 Wrz 2006 |
|
beż błedów gry a te ponad 100 h też się tym zgadzam i więcej
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 13:24, 18 Wrz 2006 |
|
ale bez przesady... 80-100 to byłaby dobra granica.... ale prawdopodobnie bedzie sie wachac miecy 40-50 h ....
|
|
|
|
|
Zack
Pogromca Gargulców
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują
|
Wysłany:
Pon 13:34, 18 Wrz 2006 |
|
hehe dobre^^ więcej czarów np.szybkości wolno stop^^ ja wole mówić po angilesku te nazwy haste slow stop^^
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 13:38, 18 Wrz 2006 |
|
najlapiej jakby czary byly podzielonne na:
Magiczne - sama magia
Fizyczne - jakieś umiejętności związane z bronią
Umiejętnośc bierne - np identyfikacja, naprawa
Szybkośc - szybkość rzucania czarów
strasznie bym się wkurzył gdyby podzielono każdą umiejejętność na żywioły.... wrrr
|
|
|
|
|
Zack
Pogromca Gargulców
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują
|
Wysłany:
Pon 13:44, 18 Wrz 2006 |
|
no do miecza taa np.obrót ale taki ognisty masz udezrenie ognia na no na 5 tam gdzie masz specjalny atak to trosze na górze jest ognisty specjalny atak lodowy i tam takie^^ o i rzut broniom rzucisz to broni może zostać zniszczona ale bardzo dużo zabiera
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:33, 18 Wrz 2006 |
|
szczerze mowiąc nie skapowaem Twojej wypowiedzi .. mozesz troszke jasniej ??
|
|
|
|
|
Zack
Pogromca Gargulców
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują
|
Wysłany:
Pon 14:37, 18 Wrz 2006 |
|
zamiast normalnego obrotu to obrót ognia taki ognisty ale trzeba mieć udrzenie ognia np.5
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:44, 18 Wrz 2006 |
|
aaa ok teraz to mam jasność
|
|
|
|
|
Zack
Pogromca Gargulców
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tam gdzie raki zimują
|
Wysłany:
Pon 14:51, 18 Wrz 2006 |
|
i przydały się takie potworki co np.nie lubią ognia^^ a walą lodem jak się używa ognisty obrót to więcej zabiera
|
|
|
|
|
Sieter
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)
|
Wysłany:
Wto 18:48, 19 Wrz 2006 |
|
Zack napisał: |
zamiast normalnego obrotu to obrót ognia taki ognisty ale trzeba mieć udrzenie ognia np.5 |
Takie rzeczy to tylko w Erze
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 20:17, 19 Wrz 2006 |
|
ekhm... Sieter... lekki oftop ale jak widac kazdemu sie zdarzy... a co do takiego rozwiazania jakie Zack przedstawil to hmm... nawret nawet.. niestety teraz juz za pozno na jakiekolwiek propozycje zmian dla lariana... gra juz pewnie zrobiona i jest teraz testowana... pozostaje jedynie czekac
|
|
|
|
|
Nosaty
Początkujący
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 20:06, 03 Paź 2006 |
|
Znaczy moim zdaniem superbylby gdyby mozna bylo wybrac zla droge...np ten dzieciak co wynosi go na rekach na filmiku to bylby zly..i trzeba sie z nim sprzymierzyc lub nie no i zeby bylo wiecej zestawow itp i online
p.s kurde Paco ile ty juz postow nabiles...
|
|
|
|
|
Sullivan
Pogromca Demonów
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bojszowy
|
Wysłany:
Wto 20:25, 03 Paź 2006 |
|
1. Grę powinno się baaaaaardzo długo przechodzić, a nie jak divine divinity:
Przesiedzieliśmy z kuzynem całe 2 dni nad tą grą i koniec :/
2.Tak, dużo zestawów, żeby było coś konkretnego zbierać, a nie co wypadnie lepsze zbieramy....
3.Ciemna strona mocy by się przydała.
4.Więcej umiejętności, i żeby np. mag niemógł korzystać z umiejętności woja...bo to bezsens.
5.Praca, można by u kogoś pracować nawet fajnie by było.
|
|
|
|
|
Sartorius
Shadow Elf
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav
|
Wysłany:
Pią 16:16, 17 Lis 2006 |
|
Hehe... Co do tej pracy... Nie róbmy z tego Simsów. Przecież wystarczy, ze wybierzesz się na orków i już masz kilkanaście tysięcy w kieszeni
|
|
|
|
|
Sullivan
Pogromca Demonów
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bojszowy
|
Wysłany:
Pią 17:12, 17 Lis 2006 |
|
Długie jak Morrowind, funkcje takie jak Gothic 2, trym MP. <-- to mi wystarczy
|
|
|
|
|
festus
..::Wybraniec::..
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany:
Pią 19:06, 17 Lis 2006 |
|
Zapomnieliście o najważniejszym: liniowość.
DD jest wyjątkowo liniowe.
Tak więc do listy życzeń dopisuje się swoboda jak w Falloucie
|
|
|
|
|
cumeel
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 14:06, 28 Lis 2006 |
|
Mam nadzieję, że w DD2 będziemy tak jak w DD sterowali tylko jedną postacią. Nie przepadam za grami nazywanymi cRPG, w których steruje się całą drużynę. Strasznie spowalnia grę fakt, że każdemu trzeba wydać konkretne polecenie, żeby wszyscy bez uszczerbku na zdrowiu i maksymalnie wykorzystali swoje różnorodne umiejętności. Dochodzi do tego drzewko rozwoju każdej postaci, co też zajmuje sporo czasu, wybranie właściwego kierunku rozwoju itd. Moje takie a nie inne upodobania wywodzą się od prawdziwych RPG - gier fabularnych - w dosłownym tłumaczeniu: gry w odgrywanie roli. Właśnie w nich steruje się jedną postacią w zasadzie na czas sesji człowiek staje się to postacią Nie wiem, czy wiecie, że to właśnie z takich gier, pochodzą wszelkie cRPG. Dalej do postaci nie miałbym nic przeciwko możliwości jeżdżenia wierzchem na jakimś odpowiednim do tego zwierzęciu. Chciałbym także, aby się dało walczyć dwiema broniami, a nie tylko broń i tarcz, albo sam tarcza, a także możliwość rzutu np.: sztyletem, młotem, toporkiem.
Po drugie liniowość... Jak już zauważyliście, żeby przejść niektóre misje trzeba robić czynności w określonej kolejności, zero miejsca na indywidualizm... Nie to co w grach fabularnych. Tam można wszystko Oczywiście w grze muszą być jakieś ograniczenia, bo to tylko algorytm, który wie co robić tylko w zdefiniowanych sytuacjach. Mam nadzieję, że to się znacząco poprawi.
Co do grafiki nie mam specjalnych wymagań. Oby efekty czarów były równie spektakularne co w DD. Co do widoku postaci to chciałbym takiego jak w DD tzn. z góry, ale nie miałbym nic przeciwko opcjonalnemu widokowi zza pleców bohatera i tak bym go raczj nie używał.
O dźwięk się nie martwię, nie powinni zepsuć tego elementu.
Zachowanie możliwości nauki umiejętności różnych profesji. To również "urealnia" grę w pewien sposób, bo można wybrać to najpotrzebniejsze.
Tryb multiplayer też byłby ciekawy. Mielibyśmy mini MMORPG, chyba żeby zrobić tryb jak w Quake (każdy na każdego lub drużyna na drużynę aż do śmierci wszystkich graczy ).
Żeby po wydaniu gra nie była martwa, czyli, żeby wychodziły do niej jakieś ciekawe dodatki, poprawki.
Druga strona mocy to by było oryginalne i chętnie bym spróbował
Ale się rozpisałem...
|
|
|
|
|
Pacojana
Moderator
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia
|
Wysłany:
Wto 14:13, 28 Lis 2006 |
|
Ja tam lubie jak się drużyną steruje ale do DD trochę mało by to pasowało. Co do liniowości to ok ale tylko w niektórych misjach.
p.s. BD doszło w końcu po strajku.
|
|
|
|
|
festus
..::Wybraniec::..
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany:
Wto 19:19, 28 Lis 2006 |
|
Cytat: |
Co do liniowości to ok ale tylko w niektórych misjach. |
Czemu akurat tylko w niektórych misjach? Im mniej liniowa jest gra, tym bardziej atrakcyjna.
Ale żeby nie był to zwykły wybór pomiędzy dobrą i złą drogą. Misje powinny być ze sobą powiązane a nasze wyory powinny mieć realny wpływ na przebieg fabuły.
Najlepiej niech będzie jak w Falloucie i będzie dobrze
|
|
|
|
|
Sartorius
Shadow Elf
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav
|
Wysłany:
Wto 20:40, 28 Lis 2006 |
|
Jeszcze jedną rzeczą, która bardzo by mnie ucieszyła, byłoby dopracowanie. Chodzi mi po prostu o to, że w pierwsza część była niesamowita pod względem fanuły i grywalności, ale niestety nie uchroniła się od sporej ilości bugów. Łatwo to zauważyć, patrząc na dział "Error zone". Niestety, tematów tam nie brakuję. A więc chciałbym, aby w DD2 było mniej bugów.
|
|
|
|
|
kamdz
Eksterminator Orków
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 21:35, 28 Lis 2006 |
|
Ciekawe jak by się grało w dd2 gdyby była możliwość zmiany kamery na taką żeby było postać widać z tyłu. Gra byłaby fajniejsza gdyby każda zbroja, miecz, itd. wygłądały iunaczej na postaci, anie tak jak w dd1 każdy przedmiot po założeniu wygłąda na bohaterze tak samo. Gra byłaby wtedy ciekawsza, bogatsza, kolorowsza, Każdy gracz by wtedy zbierał wszystko i patrzył jak w tym wygląda.
|
|
|
|
|
cumeel
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 21:41, 28 Lis 2006 |
|
kamdz napisał: |
Każdy gracz by wtedy zbierał wszystko i patrzył jak w tym wygląda. |
Hehe zalatuje symulatorem projektanta mody i szczególnie by się dziewczynom podobało
A tak serio, to nie miałbym nic przeciwko różnym grafikom dla przedmiotów. I jeszcze gdyby się je zaczarowało to widać by było charmy
|
|
|
|
|
Pacojana
Moderator
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia
|
Wysłany:
Wto 22:13, 28 Lis 2006 |
|
Jak dla mnie gdybym tworzył tą grę dałbym kilka "bugów" i niespodzinek celow (takich jak zbroja Larian czy misie panda w Warcrafcie). Z jednej strony to że nasze wybory wpływają na dalszy ciąg gry to jest fajnie i nie fajnie. Bo z jednej strony jak chcesz dobrze znac grę to musisz przejśc conajmniej 2 razy ale kiedy nie wpływają można przejśc całą grę w 100%.
|
|
|
|
|
|