Poll :: Jak myszlisz czy Fallout 3 będzia miało dalej to coś co wciągało tyle graczy co Fallout 1 i 2 |
tak |
|
75% |
[ 6 ] |
nie |
|
25% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 8 |
|
Autor |
Wiadomość |
Mordrak
Pogromca Demonów
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sośnica
|
Wysłany:
Pią 10:30, 13 Lip 2007 |
|
Dziś rano jak poszłem po zakupy postanowiłem spojrzeć jakie są nowe gazety w kiosku i zobaczyłem na okładce CD-action
"Fallout 3 nadchodzi-temat numeru"
I postanowiłem zebrać trochę informacji o Falloucie 3.O to co udało mi się zdobyć
Na początku grudnia informowaliśmy was o pewnym, znalezionym w sieci, dokumencie, który jasno wskazywał, że lada moment ruszy produkcja Fallout MMO. Choć od tego czasu sprawa nieco przycichła, to na horyzoncie pojawiła się kolejna rewelacja związana z Falloutem - trzecia część cyklu jest już w produkcji!
Nowości te potwierdziło właśnie najnowsze wydanie pisma Official Xbox Magazine. W magazynie, obok informacji o Shivering Isles, czyli najnowszym dodatku do Obliviona, znalazła się krótka notka dotycząca Fallouta 3.
Firmą, która podjęła się produkcji najnowszej odsłony kultowej serii, jest znana większości graczy Bethesda Softworks. Jak na razie projekt objęty jest tajemnicą.
Wiadomo jedynie, że gra opracowana zostanie na bazie zmodyfikowanego silnika Gamebryo (ten, na którym powstał Oblivion) i że jej produkcja ruszyła dopiero pod koniec ubiegłego roku. Na czele projektu stoi Todd Howard, producent wykonawczy Obliviona.
Więcej informacji na temat tytułu ma pojawić się w kolejnych wydaniach OXM. Na pewno nie zapomnimy Was poinformować! Fallout 3 – następca wydanej w 1998 roku gry Fallout 2. Pierwotnie gra miała zostać wydana przez firmę Black Isle będącą oddziałem Interplaya (posiadała wtedy nazwę Van Buren), lecz po jej zamknięciu licencja została sprzedana firmie Bethesda Softworks, która to otrzymała również prawa do 4 i 5 części tej gry.
Wikinews
Bethesda Softworks wznowiła prace nad Fallout 3 (przerwa była związana z innym projektem, który został już ukończony, a dokładniej z The Elder Scrolls IV: Oblivion). Teaser gry ukazał się 5 czerwca 2007r. Gra jest zapowiadana na jesień 2008.
Game Revolution zrecenzowało Fallout 3, ilustrując artykuł tymi samymi screenshotami, co Game Informer, a przy okazji podając lub wyjaśniając kilka informacji, które umknęły GI:
W tym czasie istniał jeden szczególny schron, Krypta 1010, którego drzwi, raz zamknięte, już się nie otworzyły. Nikt nie dostał się tam nigdy z zewnątrz. A nikt z mieszkańców schronu nigdy go nie opuścił. Włącznie z tobą, dzieckiem głownego naukowca Krypty 101, któremu głosu użycza Liam Neeson.
(...)
W wieku około 20 lat odkrywasz, że twój ojciec opuścił, lub został zabrany z Krypty 101.
(...)
Częstotliwośc walk zostanie zmniejszona znacznie w stosunku do typowej nawalanki znanej z gier First Person Shooter, aby nadać grze tempo, w którym twoja psychika będzie mieć czas na doznanie tego szczególnego uczucia pustki podczas błądzenia po rumowiskach
(...)
Podczas spotkań można przełączyć się w tryb Vault-tec Assisted Targeting System za jednym naciśnięciem guzika, co zatrzymuje upływ czasu i pozwala wybierać pomiędzy licznymi przeciwnikami i częściami ich ciał, pozwalając rozplanować własny atak. Każda część anatomii wroga, taka jak ramiona, nogi, tors, głowa czy broń mutanta może stać się celem ataku. Każda możliwość ma inne prawdopodobieństwo trafienia, zależne od odległości przeciwnika, jego ustawienia i statystyk. Jeżeli trafisz go w nogę i uzyskasz trafienie krytyczne, odleci ona w chwalebnie falloutowej fontannie krwi, a mutant upadnie na ziemię, czołgając się z bólem - o ile jeszcze żyje. Jeżeli nie wytrąciłeś mu broni z rąk, teraz możesz ją podnieść i wykorzystać. Albo, jezeli masz już broń tego samego typu, bedziesz mógł ją zbadać, rozłożyć na części i użyc ich aby naprawić lub ulepszyć moc, celność lub szybkostrzelność własnej broni. Ponieważ bronie zużywają się, wykorzystywanie tej umiejętności jest dobrym pomysłem.
Ten sam silnik walki (poza możliwością zatrzymywania czasu) dostępny jest też dla przeciwników, którzy mogą równiez celowac w części twojego ciała, aby naruszyć twoją celność czy ruchliwość. To coś miłego dla oka i wymagającego dla mózgu, bo patrząc na terminatorowaty widok skanera, musisz zadecydować, kto jest dla ciebie największym zagrożeniem i szybko ich wyeliminować, zanim skonczą się punkty akcji systemu V.A.T.S., bowiem potem pozostaje już tylko walka w czasie rzeczywistym i bez pomocy, aż punkty się nie zregenerują.
Nadal do końca nie wiadomo, jak działa system V.A.T.S., ale wygląda na to, ze to raczej zwykle kolejkowanie akcji do wykonania w czasie pauzy, niż jakiś "power move", "matriks" czy "bullet time".
Zmierzysz się z dylematami moralnymi, które przybliżą ci mówione kwestie NPCów. Ilośc NPCów w Fallout 3 to około 300 (w porównaniu z około 1000 w Oblivion), więc Bethesda wkłada dużo więcej czasu i miłości w zindywidualizowanie i dopracowanie ich SI, aby wydawała się prawdziwsza i naturalniejsza. Zamiast biegania w kółko i wykonywania prostych zadań okraszonych podstawowymi komentarzami, będą krzątać się z nieco bardziej osobistymi planami i rozmawiać z innymi o tematach, które ich interesują.
(...)
Chociaż gra chodzi na podrasowanym silniku Oblivion, to Fallout 3 bedzie jedyny w swoim rodzaju, nie sugerujcie się screenami. Kamera domyśnie jest w pierwszej osobie, ale można ją przełączyć na widok zza pleców, a nawet oddalić aby uzyskać ulubiony widok z trzeciej osoby.
Po godznnej pezentacji jesteśmy zaskoczeni, jak daleko zaszło tworzenie Fallout 3, nawet wziąwszy pod uwagę, że pozostał jeszcze rok do jego ukończenia. Ma zadatki na solidny pomost pomiędzy szybko rozwijającycm się gratunkiem RPG a niezwykle populrną kategorią FPS. (...)
Nie wiadomo do końca, czy widok z trzeciej osoby oznacza możliwość rzutu izometrycznego, czy tylko oddaloną kamerę zza pleców. Nie wiemy tez dokładnie, jak działa walka, chociaz wygląda to po prostu na czas rzeczywisty z pauzą. Nie wygląda na to, żebyśmy mogli atakowac wrogów w oczy czy w krocze. No i wyraźnie twórcy uparli się, żeby bohater był młody, w przeciwieństwie do poprzednich gier, gdzie mieliśmy wybór.Gorączka Fallout 3 rozpetała się! Serwisy szaleją jak rozochocone łosie, podczas gdy my zajmujemy się rozbieraniem zapowiedzi do naga a potem na czynniki pierwsze... ale ad rem...
Zapowiedź na IGN: Oprócz duzo dokładniejszego opisu dema Fallout 3, IGN opisuje V.A.T.S. dużo głębiej i dokładniej niż dotychczas:
Gracze którzy czuja się lekko zdezorientowani intensywną walką lub ci, któzy po prostu chcą miec więcej kontroli nad bojem, mogą użyc imponującego Vault-Tec Assisted Targeting System (System Wspomaganego Celowania Vault-Tec). Jest to ogólnie rzecz biorąc bardziej szczegółowa wersja systemu z Knights of the Old Republic.
(...)
Gra zatrzymuje się, a kamera skupia się na przeciwniku do którego obecnie celujesz. Każda strefa przeciwnika widoczna jest zaznaczona na zielono, pokazując zarówno szansę na trafienie jak i jak bardzo uszkodzona jest ta częśc. Naturalnie, chcąc trafic mniejszy cel, jak głowa czy pistolet, będzie trudniejsze niż trafienie w tors czy nogę.
Używając puli punktów akcji, kolejkujesz cele i sposoby strzelania. Możesz nawet zmieniac przeciwników, by zkolejkowac strzały przeciwko kilku przeciwnikom naraz.
Najwyraźniej Bethesda zamierza wrzucic kilka mini-gierek, w tym coś w stylu Zgaduj-zgaduli jako łamacza zabezpieczeń. Dodatkowo, IGN wspomina o oddalonym trypie perspektywy z trzeciej osoby, ale nie wyjawia dalszycz szczegółów.
Zapowiedź Gamespotu: Wspomina o postaciach i ich stopniu rozwinięcia:
Nie tylko ludzie będą róźnic się głosami (problem z Obliviona), ale będą również miec unikalne dialogi. Powinno to usunąc problem z Obliviona, gdzie wiekszośc postaci nie miała żadnej osobowości a ich jedyną funkcją było bycie zbiornikiem z informacjami. Ten styl nie byłby Falloutowy, gdyż seria znana jest z wyjatkowych, zapadających w pamięc postaci.
I o wyborach i ich konsekwencjach:
Gdzie idziesz i z kim poprzestajesz, należy wyłacznie do ciebie, gdyz gra bedzie miała wiele zakończeń. Tak, będzie ostateczny koniec gry, gdzie będziesz mógł zacząc od początku, by zając się wieloma innymi mozliwościami. Bethesda naprawdę chce, by wybory miały znaczenie w tej grze. W koncu w Oblivionie mogłeś wykonac kazdy quest w grze i byc każdym dla każdego. W Fallout 3, wybory będą bardziej binarne, i z powaznymi konsekwencjami
Joystiq podsumował z kolei co wiadomo na temat Fallout 3, warto zwrócic uwagę na kilka punktów:
Akcja ma miejsce 30 lat po Fallout 2. Wydarzenia nielubianego Fallout: Brotherhood i Fallout: Tactics nie miały miejsca.
Czyli Bractwo z Zachodniego wybrzeża w Waszyngtonie... vertibirdy? Pielgrzymka? Teleportacja?
Bedzie 21 bobbleheads do znalezienia jako Easter eggs.
Dorwij je 'szystkie!
* Nie będzie pojazdów do prowadzenia w grze, ale będziesz mógł korzystac z tuneli metra. * W grze będą dzieci, ale ekipa nie zdecydowała sie jeszcze, czy będziemy mogli je zabijac, czy nie.
Przypomina to poprzednie gry, ale Critical Hits Fallout 3 FAQ potwierdziło niesmiertelnośc dzieci.
Bedziesz mógł wynając najemników w grze, jak w poprzednich tytułach.
Z tym, że w poprzednich grach to nie byli najemnicy, tylko przyjaciele. Najemnicy to byli w Diablo 2.
Zapowiedź na Destructoidzie. Ciekawszy fragment:
Pomiedzy strefami, ekran ładowania będzie pokazywał różne statystyki i liczby postaci, np. ile mil przeszła. Jedna ze statystyk to po prostu "Pożarte trupy".
Howard odmówił komentarza.
Zapowiedź na Critical Hits. Najciekawszy fragment:
Nazwanie tej gry "Oblivionem ze spluwami" to tak, jakby nazwać Half Life 2 "Doomem, tylko że z fabułą"
Critical Hits opublikował również pytania i odpowiedzi do twórców Fallout 3, które potwierdzają iż pojawią się nieśmiertelne postaci.
Gametrailers opublikowało wywiad z z głównym producentem Fallout 3 Gavinem "kathode" Carterem.
Pojawia się tam fragment o systemie V.A.T.S.:
[...]W każdej walce mozna zatrzymać upływ czasu, a nastepnie przeanalizować swoją sytuację. Potem można wykorzystać punkty akcji na poszczególne akcje, jak np. "Chce przycelowac w jego nogę, a następnie w głowę.". Wydając punkty akcji ustawiasz kolejność tych działań, a następnie po wybraniu przycisku V.A.T.S. komputer przejmuje sterowanie i widzimy wynik swoich działań, wyliczony w oparciu o umiejętności.
Wygląda więc na to, że mamy hybrydę: system w czasie rzeczywistym, który pozwala jednak (w zależności od PA) wykonać w dowolnym momencie turę. Nie wiadomo, czy powraca się do czasu rzeczywistego, czy do kolejnej tury, ale wziąwszy pod uwagę, że PA sa ograniczone i odświeżają się w czasie rzeczywistym, bardziej prawdopodobne - niemal pewne - jest to pierwsze.
NMA przedstawia kompilację najważniejszych znanych faktów i obietnic dotyczących Fallout 3.
Kyle Orland, Joystiq: Gra nie będzie mieć trybu wieloosobowego i nie planujemy na razie dema. (zob.)
Powiedzcie coś jeszcze o stylu dialogów i scenariusza?
Bedzie definitywny finał fabularny, na który złoży się tuzin różnych możliwości zakończeń, a działania w czasie gry wpłyną na koniec głownego wątku. Wybory w dialogach moga doprowadzić do nowych zadań, wskazać nowe miejsca do odwiedzenia i rzeczy do zrobienia w grze. (zob.)
Jak długie jest główne zadanie? Ile czasu zajmie dojscie do końca gry?
Główne zadanie to temat na około 20 godzin gry, kolejne 20 przypada na wątki poboczne i dodatkowe. Próbujemy dodać jak najwięcej możliwości ponownej rozgrywki. I dać multum wyborów w pobocznych zadaniach za każdym razem. Różne możliwości otworzą się przed graczem w oparciu o te wybory. (zob.)
Steve Butts, IGN: Jeżeli zostaniecie ranni (a tak będzie), to musicie się uleczyć pijąc wodę z fontann, niecek, flaszek i innych pojemników. Jedynym problemem jest to, że woda na pustkowi jest napromieniowana. Jezeli wypijecie za dużo, spadną wam statystyki. Na szczęscie, poziom promieniowania widać na małum wskaźniku w górnym lewym rogu Pip Boy'a. (zob.)
Czy promieniowanie w grze zanika z czasem?
Kilka wydarzeń spowoduje ogromne poziomy promieniowania, które już nie zaniknie, ale większość promieniowania, jak to po wysadzonych samochodach (z atomowymi silnikami) czy z mini-broni atomowej zaniknie po jakimś czasie (zob.)
Czy będą MUTANCKIE MOCE?
Jeszcze o tym nie mówmy. (zob.)
Cenega podała, że będzie dystrybutorem Fallout 3 w Polsce, Czechach i Słowacji. Premiera odbędzie się równo z amerykańską, a gra zostanie zlokalizowana:
Mamy przyjemność poinformować, że na mocy umowy z Bethesda Softworks LLC, zlokalizowana wersja długo oczekiwanej, postnuklearnej gry RPG - Fallout® 3 – wydana zostanie wydana przez Grupę Cenega w Polsce, Czechach i Słowacji
Fallout 3 to gra role-playing, która zawierać będzie ogromny świat do zwiedzenia, unikatowy system walki, doskonałą grafikę, dziesiątki wyborów dla gracza i niemal nieskończone możliwości RPG. Dzięki realistycznemu przedstawieniu świata i dynamicznym wyborom NPC, gra Fallout 3 dosłownie ożyje na ekranach komputerów. Gracz będzie musiał zdobywać narzędzia do swego przetrwania – broń, wodę, lekarstwa i kapsle, będące walutą w świecie Fallout. Zmierzy się też z klasycznymi niebezpieczeństwami, znanymi z serii – napromieniowaniem, supermutantami i wrogimi stworzeniami.
Gra Fallout 3 wydana zostanie jesienią 2008 roku.
Co oznacza dla nas, graczy, rozstanie sie serii Fallout z dotychczasowym dystrybutorem, CD Projekt? M.in. to, że zagramy w F3 nie później, niż Amerykanie, a także być może to, że zasługi Rona Perlmana i Liama Neesona nagrywajacych narrację i dialogi w Fallout 3 nie pójdą na marne - Oblivion zostal wydany w salomonowej, podwójnej wersji językowej.
Desslock, dziennikarz, który podał informacje o tym, że Fallout 3 będzie się rozgrywać na Wschodnim Wybrzeżu na pół roku przed Bethesdą, odpowiadał na pytania o Fallout 3 na forach Quarter to Three.
Jeżeli macie więcej pytań na temat czegoś, co przeczytaliście, to dawajcie - teraz, gdy już mi wolno, mogę spróbować na nie odpowiedzieć. Czekałem półtora roku, aby moc zacząć mówić o Fallout 3, z chęcią o nim opowiem (...)
Czy można ukończyć grę, korzystając tylko z V.A.T.S., bez walki w czasie rzeczywistym?
Punkty akcji V.A.T.S. są ograniczone, jak zmęczenie w Oblivion - Myślę, ze nadal dopracowywana jest szybkość ich regeneracji itp.
Czy można włączyć pauzę, bez zużywania AP, tylko, żeby zatrzymać się na chwile i zastanowić?
Tak, oczywiście, i przyniesie to taktyczne korzyści, na przykład pozwala bohaterowi wykonać "rzut na percepcję", co może dać dodatkowe informacje o wrogu.
Albo więc Bethesda nadal pracuje nad zadowoleniem graczy, którzy nadmiaru "akcji" nie lubią, albo, co bardziejrównie prawdopodobne, nie chcą nam jeszcze mówić, żeby przygotowywać się na FPS. Łącze:
Bethesda bierze się ostro do roboty. Ostatnio zapowiadali, że całą swoją uwagę w chwili obecnej koncentrują na jednej produkcji, Fallout 3. Najwidoczniej nie kłamali gdyż już dziś widać pierwsze tego efekty.
Ojcowie serii The Elder Scrolls otworzyli właśnie oficjalne forum internetowe poświęcone kontynuacji jeden z bardziej przełomowych gier w dziejach ludzkości. Nie, nie wydaje mi się abym przesadzał. Forum Fallouta 3 stoi przed Wami otworem, możecie już na się rejestrować i pisać co chcielibyście ujrzeć w kontynuacji ukochanej gry. Być może twórcy Was zauważą i wprowadzą Wasze pomysły do produkcji. W taki celu powstało w sumie pośrednio to forum. Link do forum znajduje się tutaj
Cóż, nareszcie jakieś światełko w tunelu...
Jeszli jakieś linki się tam pojawiły to proszę poinformować.Skoro Będzie Fallout 3 na silniku z Obliviona to raczej wymagania będą wysokie.Informacje są wzięte z rożnych stron.Do urozmaicenia dodałem małą ankiete.Jak moderatorzy lub admin pozwolą to będę mógł dać link do trailera na razie można go odszukać w googlach.
|
|
|
|
|
|
|
Arti
..::Wybraniec::..
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 9:39, 14 Lip 2007 |
|
Czekamy
|
|
|
|
|
Sieter
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)
|
Wysłany:
Pon 12:08, 16 Lip 2007 |
|
Dawaj linki.
Szykuje się cholernie dobra gra, chciałbym aby to chociaż w połowie, był stary nowy dobry fallout
|
|
|
|
|
Mordrak
Pogromca Demonów
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sośnica
|
Wysłany:
Pon 13:55, 16 Lip 2007 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] Jakiś facet gada o czymsz co ma chyba związek z Falloutem 3
[link widoczny dla zalogowanych] Możliwe że będzie to loading Fallout 3
[link widoczny dla zalogowanych] Oficjalny trailer Fallout 3
Po prawej stronie macie pionową kolumnie innych filmików o Fallout 3.Możliwe że niektóre nie pokazują fallouta 3.Jeszli ktoś sobie myszli że na filmikach była zła grafika to w Fallouce tez taka będzie to się mylicie bo mają jeszcze rok do zrobienia Fallouta 3 a przecież pokazywana jest tam wersja beta.Ja nigdy nie grałem w Fallouta, jakoś nie przypadł mi do gustu ale trójka się dobrze zapowiada.
|
|
|
|
|
Sullivan
Pogromca Demonów
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bojszowy
|
Wysłany:
Pon 17:09, 16 Lip 2007 |
|
Mordrak... ten oficjalny trailer jest do fallout 1...
|
|
|
|
|
Mordrak
Pogromca Demonów
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sośnica
|
Wysłany:
Pon 17:14, 16 Lip 2007 |
|
Wiedziałem że tak będzie,nigdy nie grałem w Fallouta więc mogłem się pomylić, narazie będą musiały wystarczyć te wiadomości a później może będą jakieś prawdziwe filmiki o Falloucie 3
|
|
|
|
|
Arti
..::Wybraniec::..
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 18:21, 16 Paź 2007 |
|
Wszystkie informacje i nowości oraz arty i filmiki znajdziecie na ->[link widoczny dla zalogowanych]. Polecam pobrać ten filmik -> [link widoczny dla zalogowanych]. Widziałem też gameplay nowego Fallouta - rewelacja. Tryb FPP też wypada świetnie ale jest na razie w fazie testów.
[Aby pobrać film kliknijcie na podany przeze mnie link prawym klawiszem i wybierzcie - 'Zapisz element docelowy jako...']
|
|
|
|
|
Mordrak
Pogromca Demonów
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sośnica
|
Wysłany:
Śro 12:19, 17 Paź 2007 |
|
link nie działa, tzreba wpisać date urodzin ale jak wpisuje to pisze acess denied
|
|
|
|
|
Arti
..::Wybraniec::..
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 10:02, 18 Paź 2007 |
|
Tak, trzeba podać wiek, u mnie alles ok, widać podajesz za młody wiek i serwis nie dopuszcza Cie Jeśli problem się powtarza, wpisz w Googlach frazę: Fallout 3 i wybierz stronę o takim linku jak ja podałem a powinno zadziałać. Znajdziecie pewnie te filmy na innych portalach ale ta strona jest najlepsza.
|
|
|
|
|
Sullivan
Pogromca Demonów
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bojszowy
|
Wysłany:
Śro 17:31, 09 Lip 2008 |
|
Tu macie nieoficjalne demo(anulowane, gdyż stwierdzili, że z tej gry nie da się zrobić dema).
[link widoczny dla zalogowanych]
Rewelacji nie będzie w tym demie, sam dopiero sciągam.
[edit]
Ściągłem, pograłem.. to jest jakaś wersje prebeta.. taka jak dwójka, dużo różnic nie ma
|
Ostatnio zmieniony przez Sullivan dnia Śro 18:49, 09 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mordrak
Pogromca Demonów
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sośnica
|
Wysłany:
Sob 9:25, 11 Paź 2008 |
|
A oto jakie mają być wymagania
Cytat: |
Bethesda Softworks podało oficjalne wymagania sprzętowe trzeciej odsłony postapokaliptycznego RPG – Fallout 3 – którego premiera zapowiedziana jest na ostatni dzień października.Wbrew obawom graczy, nowy Fallout nie ma "kosmicznych" wymagań. Widać, że jej twórcy podeszli bardzo realistycznie do obecnych osiągów typowego blaszaka, czego nie można powiedzieć o np. developerach Crysisa.
Minimalne wymagania to:
* Procesor Pentium 4 2,4 GHz adekwatny układ AMD
* 1 GB pamięci RAM dla Windows XP i 2 Gb dla Visty
* Karta graficzna GeForce 6800 lub ATI Radeon X850 lub nowsza – karta musi mieć 256 MB pamięci graficznej i obsługiwać DirectX 9.0c.
Zalecane przez twórców wymagania:
* Procesor Intel Core 2 Duo – niestety nie podano wymaganego taktowania
* 2 GB pamięci RAM
* Karta graficzna GeForce z serii lub ATI z serii 3800 – najlepiej z 512 MB pamięci graficznej
Fallout 3 na komputery osobiste zostanie w Polsce wydany nakładem wydawnictwa Cenega w cenie 129 zł.
|
Informacje wzięte ze strony [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
maxioldo
Eksterminator Orków
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/6
Skąd: tam gdzie ty możesz pomarzyć
|
Wysłany:
Sob 16:12, 11 Paź 2008 |
|
ej czemu 2 posty pod sobą
|
|
|
|
|
Pacojana
Moderator
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia
|
Wysłany:
Sob 20:44, 11 Paź 2008 |
|
Jak widać, a w zasadzie jak BYŁO widać, był to wynik błędu i ten sam post wszedł dwa razy.
|
|
|
|
|
Mordrak
Pogromca Demonów
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sośnica
|
Wysłany:
Sob 22:26, 11 Paź 2008 |
|
|
|
|
maxioldo
Eksterminator Orków
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/6
Skąd: tam gdzie ty możesz pomarzyć
|
Wysłany:
Nie 6:28, 12 Paź 2008 |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|