Autor |
Wiadomość |
Ufolood
Początkujący
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: pyrolandia
|
Wysłany:
Pon 14:37, 08 Maj 2006 |
|
Z tego co czytam, większość z nas jest rozczarowana twierdzą.
Podyskutujmy czego tam zabrakło. Może ktoś tu kiedyś zajrzy i ...
Spoko, nie jestem naiwny, tu sobie morzemy po prostu pofakać.
1. Oprócz tego, że sami bossowie byli zbyt słabi, zabrakło mi przy bossach jakichś dopakowanych przydupasków, zwłaszcza atakujących w zwarciu, wtedy bossowie mogliby sobie więcej poczarować.
2. Sama twierdza też mogłaby zadawać obrażenia postaciom o dobrym charakterze, np. co jakiś czas K6 obrażeń. Że niby trujące opary, ściany itp.
3. Zbyt monotonni przeciwnicy, same gargulce i paru rycerzy. Spodziewałem się czegoś więcej, że np. każdy boss będzie władał inną rasą, co wymusi stosowanie innej taktyki w jego twierdzy.
4. Szkoda, że nie można było podjąć samodzielnie decyzji o losach dziecka ja bym sobie nie żałował, no ale pewnie to wstęp do DD 2 ?
|
|
|
|
|
|
|
Sieter
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)
|
Wysłany:
Pon 14:45, 08 Maj 2006 |
|
. Oprócz tego, że sami bossowie byli zbyt słabi, zabrakło mi przy bossach jakichś dopakowanych przydupasków, zwłaszcza atakujących w zwarciu, wtedy bossowie mogliby sobie więcej poczarować.
Ad.1. Faktycznie byli słabi oprócz józki, z nią cholera mnie trafiała ;/.
3. Zbyt monotonni przeciwnicy, same gargulce i paru rycerzy. Spodziewałem się czegoś więcej, że np. każdy boss będzie władał inną rasą, co wymusi stosowanie innej taktyki w jego twierdzy.
Ad.3. W końcu wszyscy należeli do klanu Black Ring, takie same gusta.
4. Szkoda, że nie można było podjąć samodzielnie decyzji o losach dziecka ja bym sobie nie żałował, no ale pewnie to wstęp do DD 2 ?
Ad.4 Byc może... .
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 20:28, 08 Maj 2006 |
|
Sieter napisał: |
. Oprócz tego, że sami bossowie byli zbyt słabi, zabrakło mi przy bossach jakichś dopakowanych przydupasków, zwłaszcza atakujących w zwarciu, wtedy bossowie mogliby sobie więcej poczarować.
Ad.1. Faktycznie byli słabi oprócz józki, z nią cholera mnie trafiała ;/.
3. Zbyt monotonni przeciwnicy, same gargulce i paru rycerzy. Spodziewałem się czegoś więcej, że np. każdy boss będzie władał inną rasą, co wymusi stosowanie innej taktyki w jego twierdzy.
Ad.3. W końcu wszyscy należeli do klanu Black Ring, takie same gusta.
4. Szkoda, że nie można było podjąć samodzielnie decyzji o losach dziecka ja bym sobie nie żałował, no ale pewnie to wstęp do DD 2 ?
Ad.4 Byc może... . |
no wstęp to sie zgodze... monotonne te twierdze były... plus to te zakręcone teleporty...i zmienilby także przeciwnikow na jakis nowych.. np. mutanty...
|
|
|
|
|
Kanar
Eksterminator Orków
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jestem Maciej z Zadupia :P
|
Wysłany:
Pią 22:36, 12 Maj 2006 |
|
mi tam zabrakło pułapek przejście przez całą twierdze było banalne ale na początku uważałem na każdym kroku naiwnie myśląc że wdepne w jakieś bagno a tu rozczarowanie no ale jedno mnie nie rozczarowało a mianowicie jak ją pieszcotliwie nazwał Sieter JUZKA hehe
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 7:18, 13 Maj 2006 |
|
Kanar napisał: |
mi tam zabrakło pułapek przejście przez całą twierdze było banalne ale na początku uważałem na każdym kroku naiwnie myśląc że wdepne w jakieś bagno a tu rozczarowanie no ale jedno mnie nie rozczarowało a mianowicie jak ją pieszcotliwie nazwał Sieter JUZKA hehe |
hehe i jej niewidzialnosc... wkurzała mnie babka
|
|
|
|
|
Ertix
Początkujący
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gildia Magów
|
Wysłany:
Śro 9:48, 14 Cze 2006 |
|
Liczyłem na przeciwników z każdej rasy jak ktoś już wspomniał
Np. Przeciwkiem Elfów mógłby być jakiś tam Mroczny Elf etc.
|
|
|
|
|
Łogr
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Nie 15:56, 25 Cze 2006 |
|
Moje wrażenia- doszedłem do twierdzy i jakoś mnie nie ciągnie do jej przejścia - zrobiłem zwiad i **pa. Chyba twórcy przyspali w tej części albo się wypalili bo od kiedy dostałem sie do tej krainy to beznadzieja - walka zdalna tzn wskrzeszenia smoka albo jeźdźca i wio ty biegniesz a smok zabija. A w twierdzy 220V i jakaś kosa i wio przez wieśków (bez urazy dla Wieśków). Pierwszy członek BR bęc i po sprawie...
NIE CHCE MI SIĘ DALEJ IŚĆ - nie ciągnie mnie dalej opowieść - ide zagrać w HOMM 5 albo inne Divinity...
|
|
|
|
|
Sartorius
Shadow Elf
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav
|
Wysłany:
Nie 18:36, 25 Cze 2006 |
|
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale twierdza demona kłamstw, jak sie na nią całą spojrzy, przypomina głowe kozła. To było jedyne co mi sie podobało.
|
|
|
|
|
Arti
..::Wybraniec::..
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 9:24, 26 Cze 2006 |
|
A propos czy ktoś może zrobić screena tej całej mapy i zaznaczyć gdzie jaka twierdza + jaki tam boss. Niby wiadomo po kolorach ale mnie się wydaje że te barwy się co chwilka zmieniają. Czekamy.
|
|
|
|
|
festus
..::Wybraniec::..
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany:
Pon 9:32, 26 Cze 2006 |
|
Ja tam wogóle nie zauważyłem, żeby one kolorowe były, może nie zwróciłem uwagi
|
|
|
|
|
Arti
..::Wybraniec::..
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 0:25, 01 Lip 2006 |
|
Wrażenia z Twierdzy - ogólnie fajny etap, ale strasznie nudny. Mogli dać więcej różnych przeciwników i co najważniejsze lepszą, urozmaiconą muzykę! Jeszcze te bagna z czaszkami. Ech widać że idziemy na spotkanie z Bossem
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 15:43, 12 Lip 2006 |
|
Arti napisał: |
Wrażenia z Twierdzy - ogólnie fajny etap, ale strasznie nudny. Mogli dać więcej różnych przeciwników i co najważniejsze lepszą, urozmaiconą muzykę! Jeszcze te bagna z czaszkami. Ech widać że idziemy na spotkanie z Bossem |
zgadam sie... nudny...jedyne co powstrzymywalo mnie przed tym by nie wylaczyc gry bylo to... ze to juz koncowka gry
|
|
|
|
|
Arti
..::Wybraniec::..
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 20:18, 12 Lip 2006 |
|
Heh no dokładnie - nie ma to jak pozytywna motywacja!
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 21:29, 12 Lip 2006 |
|
Arti napisał: |
Heh no dokładnie - nie ma to jak pozytywna motywacja! |
hehehe... ale naprawde.. gdyby to nie byla koncowka gry tylko np. srodek... moze bym i zagrał ale napewno nie w tym momencie.... wyłaczyłbym ja izostawil....
dobrze ze to była koncowka
|
|
|
|
|
Arti
..::Wybraniec::..
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 22:39, 12 Lip 2006 |
|
Ja miałem jeszcze jedną motywację - "Pomęczę się jeszcze trochę - zwolni się 2 GB miejsca na dysku
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 22:40, 12 Lip 2006 |
|
Arti napisał: |
Ja miałem jeszcze jedną motywację - "jJeszcze trochę, a zwolni się 2 GB misjca na dysku |
hehehe ja tam kasoael mstare sejvt... takze nuiestety takiej motywacji ni malem
|
|
|
|
|
Lilou
Pogromca Gargulców
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bydgoszcz-domek
|
Wysłany:
Nie 18:00, 13 Sie 2006 |
|
Jak dla mnie to świat Boski był nudny, z pewnością przez powtarzających się przeciwników, zaś twierdze doprowadzały mnie do szału przez te gargulce, wszędzie było ich pełno a i nie bardzo wiedziałam jak iść. Poza tym trzeba było przejść najczęściej przez całą ich siedzibę aby dojść do celu. Tragedia
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 21:37, 16 Wrz 2006 |
|
|
|
|
|