|
|
Autor |
Wiadomość |
KiniaF
Początkujący
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 10:20, 02 Mar 2006 |
|
Witam w grze jestem w Akademi żeby przejść na wyższy poziom muszę wykonać trzy zadania dwa już wykonałam ale z pierwszym mam problem ponieważ mam zdobyć z labolatorium miksturę Feinura ale przed wejściem stała panan i zapytała się co ma zrobić żeby porozmawiać z Markuntharem i powiedziałam jej i oni znikli i nie mogę zdobyć tej mikstury może ktoś wie co mam robić gdzie mogę go znaleźć proszę pomóżcie bo od tygodni nie mam co robić. Proszę o pomoc
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 10:51, 02 Mar 2006 |
|
KiniaF napisał: |
Witam w grze jestem w Akademi żeby przejść na wyższy poziom muszę wykonać trzy zadania dwa już wykonałam ale z pierwszym mam problem ponieważ mam zdobyć z labolatorium miksturę Feinura ale przed wejściem stała panan i zapytała się co ma zrobić żeby porozmawiać z Markuntharem i powiedziałam jej i oni znikli i nie mogę zdobyć tej mikstury może ktoś wie co mam robić gdzie mogę go znaleźć proszę pomóżcie bo od tygodni nie mam co robić. Proszę o pomoc |
Powiem szczerze że też miałem z tym problem... opisz dokładniej jakie masz w dzienniku zadanie ... jak ono brzmi wtedy na 100 % Ci pomogę .... bo w Akademii jest wiele zadań dotyczących zdobycia czegoś.... i nie pamiętam o które dokładnie chodzi....
|
|
|
|
|
KiniaF
Początkujący
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 11:06, 02 Mar 2006 |
|
Jestem na następnym piętrze Akademi jest to pietro przyzwań Mam przejść trzy sprawdziany drugie i trzecie przeszłam a nie mogę przejść pierwszego gdzie mam przyzwać informatora który ma opowiedzieć o grzybie Quetzacellonie. Mam już korzeń koharowy, nogę pająka a nie mogę dostać mikstury Feinura ponieważ przed wejściem do labolatorium w którym miałam porozmawiać z Markuntharem stała jakaś istotka która zapytała się co ma zrobic żeby porozmawiać z Markuntharem i powiedziałam jej żeby wspomniała o jego mądrości no i tak zrobiła i znikli gdzieś. i nie mogę ich znaleśc w związku z tym nie moge przejść na następny poziom akadaemi. Bardzo prosze o pomoc. mam nadzieję że jakoś wytłumaczyłam o co mi chodzi.
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 11:10, 02 Mar 2006 |
|
KiniaF napisał: |
Jestem na następnym piętrze Akademi jest to pietro przyzwań Mam przejść trzy sprawdziany drugie i trzecie przeszłam a nie mogę przejść pierwszego gdzie mam przyzwać informatora który ma opowiedzieć o grzybie Quetzacellonie. Mam już korzeń koharowy, nogę pająka a nie mogę dostać mikstury Feinura ponieważ przed wejściem do labolatorium w którym miałam porozmawiać z Markuntharem stała jakaś istotka która zapytała się co ma zrobic żeby porozmawiać z Markuntharem i powiedziałam jej żeby wspomniała o jego mądrości no i tak zrobiła i znikli gdzieś. i nie mogę ich znaleśc w związku z tym nie moge przejść na następny poziom akadaemi. Bardzo prosze o pomoc. mam nadzieję że jakoś wytłumaczyłam o co mi chodzi. |
Ok zrozumialem jaki masz problem. ... znajdę tylko w poradniku co i jak gdzie zrobić i wrzucę tutaj info na ten temat ....( sam nie pamiętam mimo iż grałem w beyonda w wakacje..)..... pozdro
|
|
|
|
|
KiniaF
Początkujący
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 11:27, 02 Mar 2006 |
|
oki. Dzięki bardzo czekam z niecierpliwością
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 15:57, 02 Mar 2006 |
|
Znalazłem coś takiego... na 1000% pomoże:
Quest 96: - wchodząc do biblioteki Dead Knight zaptya nas czy wiemy co mamy robić i kogo przywołać, odpowiadamy że mamy przywołać Impa.
Idziemy zbierać składniki opisane w książce
Belehram - rozmawiamy z nim o potrzebnych nam składnikach,,,. Informuje nas że SPIDER LEG (Noga pająka) możemy znaleźć na mapie w punkcie 12, że nie ma Kohar Rot, a ostatnią MIKSTURĘ FEYNUR-POTION zabrał Markunthar (mapa punkt 19)
Pytamy się o drugi problem i obchodzimy pokój dookoła.
W rogu dwa duchy rozmawiają o Markunthar, gdy zankończą rozmowę wypytujemy je.
Następnie idziemy dalej
Dolechar (mapa punkt 11) stoi przed drzwiami magazynu, ostrzega nas że zwierzęta wewnątrz uwolniły się z klatek i są groźne. Proponuje że sprzeda nam klucz do tego pokoju za 500 złota, kupujemy klucz od niego.
Mapa punkt 12 (Magazyn składników do Przywołania)
Zabijamy trzy grasujące po sali potwory w tym pająka po którym zostaje SPIDER LEG (jeden z ptrzenych składników)
Z podłogi podnosimy klucz.
Mapa punkt 13 (Nauczyciel przywoływania)
Ansukar 0 nauczyciel - pytamy go o Przywoływanie i Narkotyki
Quest 097 Afera z narkotykami, mamy znaleźć przyczynę problemów
W tej sali w szafce po lewej stronie jes Klucz, trudno go zobaczyć otwierając szafkę gdyź jest w samym górnym lewym rogu okna zawartości szafki. Bierzemy klucz ze sobą
Mapa punkt 14 - Merchant 0 kupiec
Bexhanar - rozmawiamy z nim dokładnie o zagadce i narkotykach
Quest 98 W laboratorium jest zagadka którą musimy rozwiązać
Dowiadujemy się że w Akademii jest drugi kupiec i to prawdopodbnie on handluje narkotykami, Bexhanar kieruje nas w tej sprawie do Dolehar
Mapa punkt 15
Wchodzimy do tego pokoju. Na ścianach jest 12 znaków, Każdy z tych znaków przeniesie nas do sali gdzie po zabicieu potwora będziemy mogli zabrać jeden z runów obronnych. Zawsze robimy to w tej kolejności: Klikamy na run na ścianie, zostaniemy przeniesieni do sali, zabijamy potwora, przeszukujemy salę, zbieramy przedmioty, podnosimy run, zostajemy teleportowani z powrotem do miejsca na mapie 17.
Podczas zwiedzania pokoi z runami spotykamy:
Rune Keeper - podziękuje nam za uwolnienie go, potrafi nas nauczyć rzadkich skili na wysokim poziomie.
Mapa punkt 16 - na korytarzu stoi Xepart i pilnuje wejścia do sali mapa 17. Rozmawiamy z nim, mówi nam że Dolehar jest podejrzany o handel narkotykami i daje nam zadanie.
Quest 99: Xepart gdy z nim gadamy daje nam zadanie zabicia potworów (mapa punkt 17)
Mapa punkt 17:
Drzwi otworzy nam Xepart, zabijamy znajdujące się wewnątrz potwory.
W rogu znajdujemy Raanar Skeleton Summoning DOl - kolejną lalkę do przyłowywania członka naszej drużyny
Wracamy do Xepart (16) i kończymy questa 99
Idziemy teraz zdobyć kolejny składnik MIKSUTRĘ FEYNUR POTION
Mapa punkt 18 - Dojuram 0 namawiamy ją do uwiedzenia Markunthara, sugerujemy jej że powinna pochwalić jego intelekt gdyż jest to jego czuły punkt. Markuntar o Dojuram idą zabawiać się do innej sali a laboratorium zostaje puste. Idziemy tam
Punkt 19 na mapie:
Czytamy książkę która leży na biurki i zabieramy klucz
Z szafki w dolnym lewym rogu wysciągamy pierścien i kolejny klucz
KLUZCEM OTWIERAMY SZAFĘ I WYCIĄGAMY Z NIEJ SKILLBOOK I FEYNUR-POTION
|
|
|
|
|
KiniaF
Początkujący
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pią 17:20, 03 Mar 2006 |
|
Dzięki dzięki dzięki dzięki;) napewno jeszcze się odezwę)
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 11:35, 04 Mar 2006 |
|
KiniaF napisał: |
Dzięki dzięki dzięki dzięki;) napewno jeszcze się odezwę) |
Cieszę się że mogłem pomóc...życzę powodzenia w dalszej części... niezbyt przyjemnej
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |